poniedziałek, 16 lipca 2012

Casting

Częstochowska agencja modelek-vision models szukała modelek oraz modelów.Taka okazja nie mogła mi przejść koło nosa.Poszłam razem z przyjaciółmi.Na początku trzeba było wypełnić ankietę.Podać wymiary adres zamieszkania i różne takie bzdety.Następnie musiała ustawić się w kolejce,która ciągła się i ciągła.Dziwnie się czułam bo przede mną stały same plastiki czyli laski o prostych czarnych włosach i toną tapety na twarzy,a ja taka nie umalowana za związanymi włosami.Po przeczekaniu 30 minut w kolejce musiałam odbyć "rozmowę klasyfikacyjną".Spaliłam takiego buraka.Potwornie się stresowałam po prostu nogi miałam jak z waty.Babeczka zrobiła mi zdjęcia całej postury oraz twarzy.Fajnie by było gdybym nie miała krzywego nosa.Facet powiedział że skontaktują się z kandydatkami w ciągu tygodnia,więc pozostaje mi tylko cierpliwie czekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz